LekKerst

lekkerst-3

En de tijd is weer aangebroken hoor, de tijd dat je overladen wordt met kerstlekkers. Inspiratie is er voor mij genoeg te vinden. Dus genoeg redenen om al het lekkers uit te proberen! Wat mijn familie en vrienden natuurlijk helemaal niet erg vinden om op te eten.
Ik hoop dat jullie plannen voor deze kerst, net als bij mij, heel erg leuk zijn! Zelf ben ik eerste kerstdag in het kleine Nederland samen met familie. Ik heb de opdracht gekregen samen met mijn nicht Vera voor het toetje te zorgen. Hopelijk lukt dat heel goed, en kan ik dat ook als verhaal op mijn blog zetten. De volgende dag gaan we terug naar Duitsland met mijn familie, waar we natuurlijk ook lekker gaan eten op zijn Duits. Genoeg lekkers voor mij de komende dagen, maar wat heb ik er een zin in!

Ik heb al heel wat gemaakt de afgelopen tijd wat met kerst te maken heeft. En ik dacht: misschien vinden jullie deze ideetjes ook wel leuk! Misschien een beetje aan de late kant voor deze kerst, maar wees niet bang, volgend jaar is het alweer kerst!

Cakejes
Versierd in de mooie kerstkleuren

lekkerst-5

Chocolade notenreep
Handig voor overgebleven gesmolten chocolade

lekkerst-7

Sneeuwbal koekjes

lekkerst

Snoephuisje

lekkerst-6

Kerstboom schuimpjes

lekkerst-2

Hulstcupcakes
(leuk om kado te geven aan je vrienden)

lekkerst-4

Gingerbreadmen

lekkerst-3

Hopelijk zijn het genoeg leuke ideetjes om een geweldige kerst te beleven. Bij deze wil ik jullie ook allemaal fijne feestdagen wensen. Geniet van alle gezelligheid en al het lekkers in deze twee bijzondere dagen!

5 thoughts on “LekKerst

Geef een reactie

