Winnen Winnen Winnen!!!

appeltaart 2

Helaas gesloten, volgende keer beter!

Ja hoor, je leest het goed! Dit keer geen nieuw recept op NoNo’s Kitchen, maarrrr een winactie! Volgend weekend ga ik speciaal voor iemand mijn moeders lekkerste appeltaart maken en persoonlijk bezorgen. Zodat je lekker tijdens de finale van Heel Holland Bakt iets lekkers te bikkelen hebt. Ik vind namelijk dat er iets meer gezelligheid in de wereld mag komen, en hoe kan dat beter dan met een taart die met veel liefde gebakken is!

Om kans te maken op deze heerlijke appeltaart hoef je maar een paar dingen te doen:

  • Deel dit bericht op je eigen Facebook pagina
  • Like de NoNo’s Kitchen Facebook pagina
  • Geef een reactie onder aan dit bericht over dat je mee doet met de winactie!

De winactie loopt tot en met vrijdag 23 oktober 2015 tot middernacht. Verder is de enige voorwaarde dat je in Nederland woont.

Op zaterdag zal ik dan op een eerlijke manier de winnaar bepalen zodat ik de taart op zondag kan afleveren. Dus wil jij aanstaande zondag een lekkere appeltaart hebben, doe dan nu mee, en wie weet sta ik volgende week bij jou op de stoep!!

appeltaart
20 thoughts on “Winnen Winnen Winnen!!!

  1. Emma jij mag geen appeltaart, dus geef m maar door naar mij hihi.
    Ik doe uiteraard mee, heb altijd een plekje vrij voor moeders appeltaart!

  2. Ooohhh wat super lekker! hier doe ik graag aan mee! 🙂
    geliked en gedeeld natuurlijk! ik hou van appeltaart!
    dus ik ga hard duimen voor deze heerlijke prijs.
    Fijne avond! liefs Patricia

Geef een reactie

