Het Avontuur Van De Appeltaart

12042786_788757781246392_5839127310124136310_n

Afgelopen zondag was het dan zover, de appeltaart en ik gingen op reis door Nederland! We hebben door vele steden mogen treinen om uiteindelijk bij ons eind bestemming aan te mogen komen! Annemieke van eethetbeter.nl was dan ook blij verrast toen ik voor haar deur stond met de appeltaart. Ik werd dan ook hartelijk ontvangen door Annemieke en de rest van de familie. Ook de appeltaart kreeg veel liefde en aandacht van de familie, de kinderen vroegen zelfs om nog een stukje! Wat voor mij dan weer een groot compliment is!

Maar wat ik zelf heb meegekregen van deze dag is, dat er ook een hele hoop lieve mensen op de wereld zijn. Niet alleen de familie en Annemieke zelf waren super gezellig! Maar ook alle andere mensen die ik op deze dag gesproken heb, bijvoorbeeld de treinconducteur, of de man die ik hielp met het dragen van zijn koffers, of de vrouw die een oudere meneer hielp naar het juiste perron te brengen, en natuurlijk niet te vergeten al die andere mensen die vroeger waarom ik een taart bij me had. Kortom, bedankt lieve mensen dat jullie het leven net iets mooier maken voor andere mensen. Hierbij stuur ik jullie in gedachten ook een taart, want jullie verdienen dit ook!!!

Dus om een lang verhaal kort te maken, het was een TOP dag!!! Wil je graag een beetje van het avontuur van de appeltaart mee krijgen? Kijk dan maar snel naar dit filmpje!!! En wie weet, komt er ooit een deel 2 voor deze actie!

4 thoughts on “Het Avontuur Van De Appeltaart

  1. Haha leuk om te zien! Ik word er ook altijd blij van al zie ik mensen in de trein oid die gewoon een praatje maken! 3 van die mensen spreek ik nu zelfs nog steeds, haha

Geef een reactie

